Reklamacje
Klientowi przysługuje prawo wniesienia reklamacji na usługi Care Sp. z o.o.
- Reklamacja może być złożona drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej reklamacje@care.com.pl, jak również w formie pisemnej – osobiście, w jednostce Care Sp. z o.o., albo przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481, z późn. zm.), lub też ustnie – telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty w jednostce Care Sp. z o.o. W przypadku zgłoszenia telefonicznego lub ustnego osoba je przyjmująca musi potwierdzić ten fakt notatką z rozmowy opatrzoną datą i podpisem osoby przyjmującej zgłoszenie.
- Reklamacje na usługi świadczone przez Care Sp. z o.o., tj. reklamacje niezwiązane z udzielaną ochroną ubezpieczeniową, rozpatruje Care Sp. z o.o.
- Złożone w Care Sp. z o.o. reklamacje związane z udzielaną ochroną ubezpieczeniową, do których rozpoznania właściwy jest zakład ubezpieczeń, zostaną przez Care Sp. z o.o. niezwłocznie przekazane do rozpoznania zakładowi ubezpieczeń. Klient udzieli Care Sp. z o.o. pełnomocnictwa do przekazywania złożonych w Care Sp. z o.o. reklamacji w zakresie związanym z udzielaną ochroną ubezpieczeniową do właściwych do ich rozpoznania zakładów ubezpieczeń.
- Care Sp. z o.o. udzieli odpowiedzi na reklamację niezwiązaną z udzielaną ochroną ubezpieczeniową w terminie 30 dni od jej otrzymania. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przez upływem tego terminu.
- W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpoznanie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie, o którym mowa w pkt 4), Care Sp. z o.o. w informacji przekazywanej Klientowi, który wystąpił z reklamacją, wyjaśni przyczynę opóźnienia, wskaże okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy, a także określi przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.
- W przypadku nieuwzględnienia przez Care Sp. z o.o. roszczeń wynikających z reklamacji, Klientowi będącemu osobą fizyczną przysługuje prawo do wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego.